Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ankara ev sahipliğinde gerçekleşecek NATO zirvesi kapsamında ABD Başkanı Donald Trump ile bir araya gelmeyi planladıklarını açıkladı.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti grup toplantısı sonrasında basın mensuplarının dış politika ve iç gündeme yönelik sorularını yanıtladı. Erdoğan, Ankara'da düzenlenecek NATO zirvesi sırasında ABD Başkanı Donald Trump ile ikili bir görüşme gerçekleştirmesinin kuvvetle muhtemel olduğunu belirtti. İki lider arasındaki temasın, zirve kapsamındaki kritik başlıklardan biri olması bekleniyor.
Terörsüz Türkiye hedefi için adımlar atılıyor
Hükümetin Terörsüz Türkiye olarak tanımladığı sürece ilişkin de değerlendirmelerde bulunan Cumhurbaşkanı Erdoğan, yasal altyapı çalışmalarının hızla sürdürüldüğünü ifade etti. Erdoğan, hedeflenen hukuki düzenlemelerin, takvime uygun şekilde yetiştirilmesi için çaba gösterildiğini vurguladı.
Meclis sürecine ilişkin beklentiler
Söz konusu yasal düzenlemelerin Meclis gündemine taşınması konusuna da değinen Erdoğan, çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte taslakların vakit kaybetmeksizin yasama organına sunulacağını kaydetti. Ankara'daki zirve trafiği ile eş zamanlı ilerleyen iç politika gündemi, önümüzdeki günlerde Meclis'in çalışma programında öncelikli bir yer tutacak.