Bilkent Şehir Hastanesi'nde tedavi gören sanatçı İbrahim Tatlıses, ziyaretine gelen konuklarıyla hem iyileşme sürecini paylaştı hem de toplumsal ve siyasi gündeme dair değerlendirmelerde bulundu.
Ankara Bilkent Şehir Hastanesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi'nde tedavisi devam eden sanatçı İbrahim Tatlıses, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Yayman'ın gerçekleştirdiği ziyarette sağlık durumu hakkında olumlu gelişmeler olduğunu ifade etti. Başhekim Prof. Dr. Emre Adıgüzel, Tatlıses'in tedaviye verdiği yanıtın memnuniyet verici olduğunu ve fiziksel hareketliliğinin arttığını belirtti.
Sanatçı, tedavi odasında televizyondan takip ettiği dış politika gündemine dair tepkisini dile getirirken, Türkiye'nin iç huzuru için yürütülen çalışmalara destek mesajı verdi. "Terörsüz Türkiye" hedefinin bir devlet aklı ve projesi olduğunu vurgulayan Tatlıses, sürecin hızlandırılması yönündeki temennisini dile getirdi.
Tedavide Moral ve Müzik Desteği
Hastanede fizik tedavi sürecinin bir parçası olarak moralin önemine dikkat çeken konuklar, Tatlıses'in türkü söyleyerek tedaviye eşlik ettiğini aktardı. Ziyaret sırasında Şanlıurfa yöresine ait ezgileri seslendiren sanatçı, geçmişte sahnede yaşadığı anıları yâd ederek duygusal anlar yaşadı. Tatlıses, 6 Eylül'de Şanlıurfa'da düzenlenmesi planlanan Teknofest etkinliğine katılma arzusunu da konuklarıyla paylaştı.
Futbol ve Toplumsal Birlik
Sohbetin bir bölümünde Amerika'da düzenlenen Dünya Kupası maçlarına değinen İbrahim Tatlıses, milli takıma destek olunması gerektiğinin altını çizdi. Futbolcuların "bizim çocuklar" olduğunu belirten sanatçı, saha sonuçlarının kaderle ilgili olduğunu vurgulayarak eleştirilerde daha yapıcı bir dil kullanılması çağrısında bulundu.
Ziyaret, samimi bir atmosferde ve yakın gelecekte gerçekleştirilmesi planlanan etkinliklere dair iyi dileklerle sona erdi. Tatlıses, ziyaretçilerini gelenekselleşen müzikal bir uğurlama ile yolcu etti.