Galatasaraylı futbolcunun Dünya Kupası mücadelesinde yaşadığı sakatlık sonrası saha içinde centilmenlik tartışması çıktı. Teknik direktör Emerse Fae, rakip oyuncunun tutumunu eleştirdi.
2026 FIFA Dünya Kupası grup aşamasında Almanya ile Fildişi Sahili arasında oynanan müsabaka, skorun ötesinde yaşanan bir sakatlık ve ardından gelen tartışmalarla gündeme geldi. Fildişi Sahili forması giyen Galatasaraylı Wilfried Singo, karşılaşmanın 82. dakikasında arka adalesinde yaşadığı sorun nedeniyle oyuna devam edemedi.
Sakatlık sonrası yedek kulübesine geçen Singo’nun gözyaşlarını tutamadığı görüldü. Yıldız oyuncunun sağlık durumuyla ilgili henüz net bir teşhis konulmazken, Fildişi Sahili cephesinde endişeli bekleyiş sürüyor.
Fair-play tartışması teknik heyeti kızdırdı
Mücadele sırasında Singo’nun acı içerisinde topu taca bırakmasına rağmen, Alman futbolcu Nathaniel Brown’un oyunu durdurmayıp meşin yuvarlağı kendi lehine kullanması saha kenarında tepkiyle karşılandı. Fildişi Sahili Teknik Direktörü Emerse Fae, maç sonu yaptığı açıklamada rakip oyuncunun tavrını eleştirdi.
Fae, futbolun etik değerlerine vurgu yaparak, sakatlık anında topun kendilerine iade edilmesini beklediklerini belirtti. Büyük futbol ülkelerinden centilmenlik konusunda örnek davranışlar görmeyi arzuladıklarını ifade eden Fae, sergilenen tutumun kendisini hayal kırıklığına uğrattığını dile getirdi.
Sakatlık raporu bekleniyor
Singo'nun yaşadığı sakatlığın ciddiyeti, yapılacak detaylı tıbbi kontrollerin ardından netlik kazanacak. Galatasaray cephesi ve Fildişi Sahili teknik heyeti, oyuncunun turnuvadaki geleceğiyle ilgili gelecek resmi sağlık raporunu bekliyor.