Haber Yazar Genel Erzurum'da kardeşini kurtaran ağabeyin ardından Şeyma da vefat etti

Erzurum'da kardeşini kurtaran ağabeyin ardından Şeyma da vefat etti

Erzurum'un Palandöken ilçesinde 2 Haziran günü yaşanan trajik olay, iki kardeşin peş peşe vefatıyla sonuçlandı. Evlerinde kahvaltı yaptıkları esnada aniden fenalaşan 23 yaşındaki Şeyma Tutaş'ın dili boğazına kaçtı.

Erzurum'da kardeşini kurtaran ağabeyin ardından Şeyma da vefat etti
Okunma Süresi: 2 dk

Erzurum'da kahvaltı sırasında fenalaşan kardeşine müdahale ettikten kısa süre sonra yaşamını yitiren ağabeyin ardından, 19 gündür tedavi gören Şeyma Tutaş da hayatını kaybetti.

Erzurum'un Palandöken ilçesinde 2 Haziran günü yaşanan trajik olay, iki kardeşin peş peşe vefatıyla sonuçlandı. Evlerinde kahvaltı yaptıkları esnada aniden fenalaşan 23 yaşındaki Şeyma Tutaş'ın dili boğazına kaçtı. Kardeşinin durumunu fark eden ağabey Ömer Tutaş, olay anında ilk yardım müdahalesinde bulunarak kardeşinin nefes almasını sağladı.

Kardeşinin hastaneye nakledilmesinin ardından evde fenalaşan Ömer Tutaş, ambulansla kaldırıldığı Atatürk Üniversitesi Araştırma Hastanesi'nde tüm çabalara karşın kurtarılamadı.

Kalp rahatsızlığı iddiası

Ömer Tutaş'ın bir süredir kalp rahatsızlığı şikayetiyle tedavi arayışında olduğu ve çevresindekilerin ısrarı neticesinde olay günü saat 15.00 için hastaneden randevu aldığı belirtildi. Tutaş'ın kronik rahatsızlığı nedeniyle aniden fenalaştığı öne sürüldü.

19 günlük yaşam mücadelesi sona erdi

Olayın hemen ardından Erzurum Şehir Hastanesi'nde yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alınan Şeyma Tutaş'ın sağlık durumu ciddiyetini koruyordu. Yaklaşık üç hafta boyunca hastanede yaşam mücadelesi veren genç kız, yapılan tüm tıbbi müdahalelere rağmen kurtarılamayarak yaşamını yitirdi.

Kardeşlerin kısa aralıklarla gerçekleşen vefatı, Tutaş ailesi ve yakınları arasında büyük bir üzüntüye yol açtı. Olayla ilgili süreçte, iki kardeşin ani kaybı çevrede derin bir yas havası estirdi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız