Bir haftalık tedavi sürecini tamamlayan şarkıcı Hande Ünsal, hastane çıkışında sağlığına kavuştuğunu belirterek özel hayatına dair dikkat çekici açıklamalarda bulundu.
Viral bir enfeksiyon ve kronik bronşit şikayetleri nedeniyle bir süredir hastanede tedavi gören şarkıcı Hande Ünsal, taburcu oldu. Nişantaşı’nda görüntülenen Ünsal, sağlık durumunun iyiye gittiğini ifade ederken, hastanede geçirdiği günleri farklı bir şekilde değerlendirdiğini paylaştı.
Hastanede dinlenme sürecinde özellikle sosyal medyada ve televizyonda kadın erkek ilişkileri üzerine yaptığı yorumlarla bilinen Seda Sayan’ı yakından takip ettiğini belirten Ünsal, bu süreci esprili bir dille anlattı.
Seda Sayan etkisi
Tedavi gördüğü dönemde vaktinin büyük kısmını Seda Sayan’ı izleyerek geçirdiğini ifade eden Hande Ünsal, bu durumu "Hastaneden adeta küçük bir Seda Sayan olarak çıkıyorum" ifadeleriyle yorumladı. Sanatçı, ünlü ismin tecrübelerinden ilham aldığını belirterek, yaşadığı süreci keyifli bir tecrübe olarak tanımladı.
Evlilik sorularına ironik yaklaşım
Basın mensuplarının sevgilisi Serkan Balkan ile evlilik planlarına dair sorularına verdiği yanıtla dikkat çeken şarkıcı, hastanede edindiği izlenimleri bu konuya taşıdı. Ünsal, evlilikle ilgili gelen soruları, "Hastanede izlediğim programlardan çok ders çıkardım, bu yüzden hemen evlenme kararı aldım" diyerek şakayla karışık bir dille yanıtladı.
Sağlık durumu hakkında da bilgi veren şarkıcı, tedavisinin başarıyla tamamlandığını belirterek hastane personeline gösterdikleri özen için teşekkür etti. Ünsal, nazar boncuğu takarak hastaneden ayrıldı.