Şule Mete Tetik Ortaokulu'ndaki şenlik sonrası mide bulantısı ve kusma şikayetiyle hastaneye kaldırılanların büyük bölümü taburcu edildi.
Kütahya Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik Ortaokulu'nda gerçekleştirilen gençlik şöleni sırasında üzücü bir olay yaşandı. Etkinlikte katılımcılara ikram edilen tavuklu pilav ve ayranın ardından, çok sayıda öğrenci ve velide ciddi rahatsızlık belirtileri baş gösterdi. Mide bulantısı ve kusma şikayetleriyle hastaneye başvuranların toplam sayısı 114 olarak kaydedildi.
İnceleme ve tedavi süreci
Olayın bildirilmesiyle birlikte bölgeye sevk edilen sağlık ekipleri, etkilenen kişileri Kütahya Şehir Hastanesi'ne ulaştırdı. Tedavi altına alınan 114 kişiden 113'ünün sağlık durumlarının düzelmesiyle taburcu edildikleri, bir kişinin ise hastanedeki gözlem ve tedavi sürecinin devam ettiği belirtildi.
Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, zehirlenme şüphesine neden olduğu öne sürülen ikramlarla ilgili kapsamlı bir çalışma başlattı. Okulda dağıtılan gıda maddelerinden alınan numuneler, incelenmek üzere ilgili laboratuvarlara gönderildi. Olayla ilgili hukuki ve idari soruşturma süreci ise halen devam ediyor.